نکاتی ویژه در مورد سفرهای هوایی

خرید آنلاین بلیط هواپیما و قطار

نکاتی ویژه در مورد سفرهای هوایی 

 برای سوار شدن به هواپیما، باید کارت شناسایی معتبر همراه  داشته باشید که اطلاعات آن، با اطلاعات مندرج در بلیط یک‌سان باشد.  

زمان خرید بلیط هواپیما، باید  شماره تماس خود را در سیستم ثبت، یا به کانتر فروش اعلام کنید. در صورت تغییرات احتمالی در برنامه‌ی پروازتان، اطلاعات مربوط به آن، از طریق شماره‌ی تماس‌تان، به شما اطلاع داده خواهد شد.

در صورت مفقود شدن  بلیط، مسافران باید در اولین فرصت به آژانس صادر کننده بلیط  مراجعه و اعلام مفقودی کنند.

ساعات پرواز را به خاطر بسپارید و زمان لازم برای رسیدن به فرودگاه را محاسبه نموده تا از پرواز جا نمانید. به خاطر داشته باشید که هیچ پروازی به خاطر دیر رسیدن مسافر به تاخیر نخواهد افتاد. مسافرانی که نتوانند در زمان تعیین شده در فرودگاه حاضر شوند، جای خود را در پرواز از دست می‌دهند و بلیط آن‌ها، مشمول مقررات مربوط به تاخیر مسافران خواهد شد. .

ارایه‌ی بلیط مخدوش یا بلیطی که اطلاعات آن اشتباه باشد، باعث بروز مشکل در فرودگاه خواهد شد و ممکن است از سوار شدن مسافر به هواپیما جلوگیری شود. بنابراین توصیه می‌کنیم بعد از دریافت بلیط ، تمام اطلاعات آن از جمله نام و نام خانوادگی، تاریخ و ساعت حرکت، مبدا و مقصد را چک کنید.

کارت پرواز و تگ باری که هنگام تحویل چمدان‌ها بر روی بلیط می‌چسبانند را تا زمان خروج از فرودگاهِ مقصد نگه دارید.

به منظور حفظ سلامت پرواز و همچنین امنیت خودتان، تحت هیچ شرایطی نباید بسته یا چمدان مسافر دیگری را به عنوان بار خود قبول کنید، چون مسئولیت محتوای بسته‌ها پس از تحویل با شما خواهد بود.

اگر بخواهید بلیط‌تان را کنسل نمایید، باید با توجه به قوانین و مقررات کنسلی بلیط هواپیما، بلیط خود را از همان محلی که خریداری کرده‌اید، لغو کنید.

 در طول پرواز به نکاتی که توسط مهماندارها گفته می‌شود، توجه کنید  و تنها در موارد ضروری از آن‌ها کمک بخواهید.

استفاده از عضلات بلع، از درد گوش‌ها هنگام بلند شدن و نشستن هواپیما جلوگیری می‌کند؛ اگر از گوش درد هنگام تغییر ارتفاع رنج می‌برید، جویدن آدامس یا خوردن آب‌نبات و شکلات را به شما توصیه می‌کنیم.

روی صندلی خود صاف بنشینید، کف هر دو پا را روی سطح زمین بگذارید و ابتدا پنجه‌ها و بعد پاشنه‌های پاها را بالا بیاورید. این کار به گردش خون مرتب در بدن کمک می‌کند. در حالت نشسته روی صندلی، زانوهای خود را به سمت سینه بالا و پایین ببرید، شانه‌های خود را بالا و پایین و همین‌طور به جلو و عقب حرکت دهید، سر خود را خم کنید و دوباره بالا ببرید. انجام این حرکات ساده، باعث آرامش شما می‌شوند. ضعف و سرگیجه در هنگام پرواز، به‌خصوص پروازهای طولانی‌مدت، اتفاقی معمول است. برای پیشگیری  از این اتفاق، باید آب زیاد بنوشید  و غذاهای سبک مصرف کنید.

رزرو اينترنتي بليط هواپيما و قطار# #خريد آنلاين بليط هواپيما و قطار

خريد #آنلاين #بليط #هواپيما و #قطار

راه جويان ققنوس شرق#